Gennerelt

Hvem er Min IT Support?
Min IT Support, sørger for at du kan få hjælp til de IT udfordringer du står overfor.
Hvad koster det?
det koster 500,00 kr for den første time samt et kørselsgebyr på 49,00 kr. Herefter koster det 250,00 kr. pr. 30 minutter. Alle priser er inklusive moms.
Hvem er en typisk supporter?
Med den hurtige udvikling i IT, er alle vores supportere, folk der holder øje med udviklingen inden for IT. De fleste supportere er studenrende, med mange års interesse for IT.
Hvilke opgaver kan vi løse?
Uanset hvilken udfordring du står overfor er vi klar til at hjælpe dig. Vi forsøger altid at give et klart bud på om det er noget der kan løses af vores supportere. Vi må dog til tider konstaterer at udstyret skal udskiftes eller supporteres af deres opperatører. I sådanne tilfælde hjælper vi dig gennem denne process, så længe vi ønskes.
Hvad sker der hvis noget går i stykker?
Min IT Support, er ikke ansvarlig for eventuelle skader på inventar eller tab af data.
Hvor hurtigt kan i komme?
Når du har kontaktet os, vil du kort efter blive kontatet pr. telefon eller email, og en dirrekte aftale vil blive sat i stand. Afhænging af din flexibilitet vil du få support i løbet af 1-3 dage.
Kan jeg ændre eller annulere min bestilling?
Ja! Hvis du ikke længere har brug for vores hjælp kan du frit afbestille indtil 2 timer før aftalt tidspunkt. Vælger du at annulere aftalen 2 timer inden aftalt tid vil du blive pålagt et gebyr på 1 times arbejde samt kørselsgebyr. Du kan altid kontakte din supporter for tidændringer.
Hvordan foregår betaling?
Når opgaven er udført, vil supporteren afregne med dig. Den første time samt kørselsgebyr skal altid betales. Herefter vil der blive afregnet i påbegyndte 30 minutter. Herefter skal der betales med MobilePay. Har du ikke MobilePay, hjælper vores supporter dig til at opsætte det. DU vil herefter modtage en mail med faktura.
Kan mit firma betale?
Ønsker du en særlig faktura, bedes du oplyse dette til supporteren eller sende en mail til mail@MinITSupport.dk
Hvor længe er supporteren hos mig?
Supporteren har som udgangspunkt afsat det aftalte tidsrum. Skulle opgaven trække ud, kan forlægelse aftales med supporteren.
Hvad hvis i ikke løser mit problem?
Vi kan ikke sikre os, at din opgave er noget vi har mulighed for at løse, da fejlen ligger hos en tredje part. Når du booker en supporter, betaler du ham for at undersøge problemet, og udbedre det hvis muligt.
Har supporterne ren straffeattest?
For os er det meget vigtigt, at du føler dig tryk, ved den service vi leverer. Derfor har alle vores supportere en ren straffeattest
Hvor kan i levere support?
Vi dækker i øjeblikket københavn og nordsjælland samt dele af syd-og vest sjælland. Men står du og mangler support et andet sted, kan du altid kontakte os.


Som ansat

Kan jeg ansøge om et job?
Hvis du gerne vil have et job hos Min IT Support, skal du sende dit CV samt en motiveret ansøgning til mail@minitsupport.dk
Hvad kræver i af mig?
For at være supporter hos os, skal du have et åbent mindset, gå-på-mod, tekniske kompetencer og et smil på læben
Hvad må jeg modtage hos kunden?
Bliver du tilbudt drikkevarer eller noget spiseligt hos kunden, er du velkommen til at tage i mod det. Du skal dog huske hvorfor du er der. - Du er ikke til te-selvskab :)
Hvordan skal jeg være påklædt?
Vi har ikke officiel uniform, men anbefaler du at praktisk klædt på, til den opgave du skal ud til. Derudover er det vigtigt du ikke bærer stødende bekædning, da du skal ud til private hjem.
Hvad er lønen?
Vi har en fast lønning, til alle vores medarbejdere. Prisen vil blive oplyst ved en jobsamtale samt fremgå i ansættelseskontrakten.
Hvordan skal jeg komme ud til kunden?
Du er selv ansvarlig for transport til og fra kunden. Du får 39,20kr pr. kunde i kørselsgebyr, til at dække din kørselsomkostninger. Du kan samtidig få kørselsfradrag via din skatteopgørelse.
Hvor gammel skal jeg være?
For at arbejde hos Min IT Support, skal du minimum være 16 år. Vi har dog ikke nogen maksimal alder.


Gennerelle problemer

Min Computer virker ikke?
Forsøg at fjerne alle strømkabler til computeren, og tilslut dem igen. Undsøg om der kommer mislyde fra computeren eller om der er lys i diverse lamper.
Min iPhone er gået i sort?
Er din iPhone gået i sort, kan det skyldes batteri problemer. Du kan prøve et hard-reset, ved at holde home-knap og tænd/sluk knap nede i 20 sekunder. For nyere iPhones skal du holde tænd/sluk og lyd-ned knapperne nede samtidig.
Jeg kan ikke modtage mail?
Mail problemer kan skyldes mange ting. Du bør tjekke om du har de rigtige server oplysninger og passwords.
Mit TV fanger ikke kanaler?
De 3 mest hyppige TV medier er Kabel, Antenne eller satellit. Uanset hvilken løsning du har, skal der forsøges at laves en kanal søgning. Virker dette ikke, kan du kontakt din opperatør.
Jeg kan ikke komme på internettet?
Du skal sikre dig, at WiFi eller kabel internet ikke er slået fra. Herudover kan du forsøge at genstarte din router.