Gennerelt

Hvem er Min IT Support?
Min IT Support, er din hjælp når du har problemer med dit IT/EDB, eller anden elektronik.
Hvad koster det?
Det koster 549,00 kr. inkl. kørselsgebyr på 49,00 kr. Herefter koster det 250,00 kr. pr. 30 minutter. Alle priser er inklusive moms.
Hvem er en typisk supporter?
En supporter er en hjælper, som kommer hjem til dig og løser dine problemer med IT/EDB og anden elektronik.
Hvilke opgaver kan vi løse?
Vi kan løse følgende opgaver: Alt som har at gøre med IT/EDB Netværk/Rooter problemer Installation af nyt fjernsyn, eller indstilling af nye kanaler på dit gamle fjernsyn Vi kan som regel (meget få undtagelser) finde dine data (f.eks. billeder osv.) hvis din harddisk er gået i stykker Opsætning eller fejlfinding af e-mail Tage backup af data på din gamle computer og overføre dem til din nye computer, så alt virker som før, bare bedre Printer problemer, eller installation af ny printer NemId, opsætning af NemId, vi kan lære dig at bruge netbank, borgerservice osv. Har du fået virus i computeren, så kan vi hjælpe dig med at løse problemet. Hjælp til brug og reparation af iPhone, Samsung mv.
Hvad sker der hvis noget går i stykker?
Min IT Support, er ikke ansvarlig for eventuelle skader på inventar eller tab af data.
Hvor hurtigt kan i komme?
Fra du kontakter os, til du får hjælp kan der gå fra 0-3 dage. Afhængig af hvornår du er hjemme og kan modtage besøg.
Kan jeg ændre eller annulere min bestilling?
Ja, du kan annullere din tid ind til 2 timer før planlagt besøg. Afbestiller du senere, vil du blive afkrævet det aftalte beløb. Husk, at du altid kan ændre tiden, ind til 2 timer før planlagt besøg, hvis der skulle blive forhindret i at modtage besøg.
Hvordan foregår betaling?
En supporter er en hjælper, som kommer hjem til dig og løser dine problemer med IT/EDB og anden elektronik. Betaling foregår med Mobilepay, efter endt arbejde. Har du ikke Mobilepay, så opretter vi det for dig, mens vi er hos dig.
Du får fakturaen eftersendt på mail.
Kan mit firma betale?
Ja, det kan det sagtens. Vi skal bare bruge firmaets oplysninger, så vi kan skrive det på fakturaen.
Hvad hvis i ikke løser mit problem?
Vi gør alt hvad vi kan for, at løse dit problem! Hvis vi mod forventning ikke kan løse problemet, så kan vi fortælle dig hvad der er mest fornuftigt at gøre.
Har supporterne ren straffeattest?
For os er det meget vigtigt, at du føler dig tryk, ved den service vi leverer. Derfor har alle vores supportere en ren straffeattest
Hvor kan i levere support?
Vi dækker i øjeblikket København og Nordsjælland samt dele af syd-og vest Sjælland. Men står du og mangler support et andet sted, kan du altid kontakte os.


Som ansat

Kan jeg ansøge om et job?
Hvis du gerne vil have et job hos Min IT Support, så skal du sende dit CV med billede, samt en motiveret ansøgning til mail@minitsupport.dk
Hvad kræver i af mig?
For at være supporter hos os, skal du være glad, udadvendt, seriøs, teknisk og menneskelig begavet.
Hvad må jeg modtage hos kunden?
Bliver du tilbudt drikkevarer eller noget spiseligt hos kunden, er du velkommen til, at tage i mod det. Du skal dog huske på, hvorfor du er der. Du er ikke til te-selvskab :-)
Hvordan skal jeg være påklædt?
Vi har ikke officiel uniform, men anbefaler du at praktisk klædt på, til den opgave du skal ud til. Derudover er det vigtigt du ikke bærer stødende beklædning, da du skal ud til private hjem.

Vi har ikke uniform, du skal blot være velklædt. Evt. tatoos skal være dækket til, da det kan støde og måske gøre ældre mennesker bange. .
Hvad er lønen?
Vi har en fast lønning, til alle vores medarbejdere. Lønnen vil blive oplyst ved en jobsamtale, samt fremgå i ansættelseskontrakten.
Hvordan skal jeg komme ud til kunden?
Du er selv ansvarlig for transport til og fra kunden. Du får Kr. 39,20 pr. kunde i kørselsgebyr til, at dække din kørselsomkostninger. Du kan samtidig få kørselsfradrag via din selvangivelse. Så det er en fordel hvis du har en bil eller lign.
Hvor gammel skal jeg være?
For at arbejde hos Min IT Support, skal du minimum være 16 år. Vi har ikke nogen max alder.


Gennerelle problemer

Min Computer virker ikke?
Forsøg først, at fjerne alle strømkabler til computeren, og tilslut dem igen. Undersøg om der kommer mislyde fra computeren eller om der er lys i diverse lamper. Ofte løser det problemet, gør det ikke det, så kontakt os, så hjælper vi dig.
Min iPhone er gået i sort?
Er din iPhone gået i sort, kan det skyldes mange ting. Noget du selv kan prøve er en Hard-reset:
Hold Home-knap og Tænd/Sluk-knap nede samtidig i ca. 20 sekunder.
Derefter vil telefonen ofte starte igen. På iPhone 7 og frem, er det Tænd/Sluk-knap og Skru-ned-knappen du skal holde inde samtidig i ca. 20 sekunder.
Hjælper det ikke, så kan vi hjælpe dig på vores værksted (iDoktoren, Usserød Kongevej 22, 2970 Hørsholm). Du kan selv indlevere den eller vi kan hente den hos dig, mod et afhentningsgebyr på Kr. 250,-.


Se mere på www.idoktoren.dk
Jeg kan ikke modtage mail?
Mail problemer kan skyldes mange ting. Du bør tjekke om du har de rigtige server oplysninger og passwords.
Mit TV fanger ikke kanaler?
Start med at lave en kanalsøgning. Kan du ikke finde ud af det, så kontakt os, så hjælper vi dig.
Jeg kan ikke komme på internettet?
Du skal sikre dig, at WiFi eller kabel internet ikke er slået fra. Herudover kan du forsøge at genstarte din router.